TasoeurNeighbour2 years agoSe connecter au paramètre de mon routeur. J'ai tous essayer rien fonctionne Show More
SuperFredCommunity Manager2 years agoBonjour Tasoeur , je vous suggère de contacter le soutien technique de leur équipe au 310-1212 ou 1-800-463-3633 et ils pourront accéder à votre système pour le déverrouiller.
Related Content[Megathread]: TELUS Connect I have had issues with this app since I started using it ages ago. It's glitchy and almost completely useless. It boasts such amazing features - schedules, device-blocking, content-blocking and...SolvedConnect App - Not connected to Home Network The Connect App no longer works. It says, "You need to be on your home Wi-Fi and enter your admin password to proceed. Please ensure you're connected to your Wi-Fi and reopen the app to try again" ...SolvedEthernet connection Do I need to change a setting for my Telus box to accommodate Ethernet or just hook up the cable SolvedTelus connect app? In Ontario. Just had TELUS PureFibre Internet 1.5GB installed yesterday and everything works (relatively) well however... trying to setup the Telus connect app doesn't. It either says my internet i...SolvedVoyager avec Voyagez Connecté Avec Voyagez Connecté, vous pouvez utiliser les données et les minutes incluses dans votre forfait actuel tout en restant connecté lors de vos déplacements. Voici comment ajouter Voyagez Connecté e...
Recent DiscussionsProblème avec Amazon Fire StickTRÈS MAUVAIS SERVICE INTERNET RÉSIDENTIEL À MONTRÉALAttention aux vendeurs trop insistantsTrompé par mon vendeurMauvais service